CloverBridal În Stoc Ieftine Nouă Rochie De Mireasă Gata-La-Navă Reducere Rochie De Mireasă Mărimea 2 1025
Dimensiunea Diagramă
Măsura Ghid Pentru Personalizat-a făcut Ordine
Rețineți, dacă rochia ta este cu mâneci lungi sau se potrivește cu un sacou/wrap/beloro
Te rog mai jos 4 măsurători suplimentare
Timpul de Livrare Total=a Face(croitorie) Data +Timp de Transport maritim
Face Timp
Timp De Transport Maritim
Politica De Anulare
Am înțeles că a comanda o rochie pentru ocazie dvs. speciale este o importantă întreprindere, și politica de anulare a fost creat cu acest lucru în minte.Cu toate acestea, este important să rețineți că hainele noastre și unele accesorii (inclusiv pantofi, eșarfe, și împachetări) sunt făcute la comandă, dacă ai comandat o dimensiune standard sau personalizate măsurători, iar materialele pot fi refolosite după ce procesul de creare a început.Vestea bună este că, după plasarea comenzii, nu există încă timp pentru a schimba mintea ta.Vă rugăm să consultați nostru de anulare și de politicile de returnare de mai jos pentru detalii.
- Obiect cereri de anulare a primit termen de 24 de ore de la confirmarea plății* va fi eligibil pentru o rambursare completă.
- Obiect cereri de anulare a primit în 24 până la 72 de ore dupa confirmarea platii va fi eligibil pentru o rambursare parțială, constând în contravaloarea transportului și 50% din prețul produsului achiziționat.
- Obiect cereri de anulare a primit mai mult de 72 de ore de la confirmarea plății va fi eligibil pentru o rambursare parțială, constând în contravaloarea transportului.
- De îndată ce comanda dvs. a fost livrat, acesta nu mai poate fi anulat.
Dacă doriți să anulați o comandă, vă rugăm să vă conectați pentru Ordinele Mele să continu
Politica De Returnare
Satisfactia dumneavoastra este de cea mai mare importanță pentru noi.La sosirea pachetului, vă încurajăm să verificați și asigurați-vă că rochia a fost facuta la dimensiuni standard sau personalizate măsurători care ați specificat-o.Încercați pe rochia ta cât mai curând posibil, fără a scoate tag-uri, modificarea, sau masina de spalat rochia.
Dacă sunteți returnarea sau schimbul de rochii sau accesorii, vă rugăm să asigurați-vă că acestea sunt în starea lor originală - nepurtate, nespălate, nealterată, nevătămată, curată, fără scame și păr și, cu etichetele intacte și atașat.
1,Defecte, Deteriorate sau Misshipped Elemente
Defecte, deteriorate sau expediate greșit elemente sunt eligibil pentru o rambursare completă.Atunci când solicită rambursarea dvs., vă rugăm să fie gata să ofere Servicii pentru Clienți cu fotografii care arată în mod clar o problemă cu elementele.Dacă credeți că elementele au fost deteriorate în timpul transportului, Client Service va avea nevoie de fotografii, care prezintă ambalaje deteriorate, precum și "o Dovadă de Daune" documentația de livrare operator de transport, în scopul de a procesa rambursarea.
2,de Dimensionare sau de Amenajare Probleme
Ca toate rochiile noastre este cusută manual și personalizate, terminat rochia poate varia cu aproximativ o (1) cm în orice direcție a specificat măsurători.Pentru a se asigura că elementul dvs. va potrivi perfect, croitori noastre au creat toate rochiile noastre cu material adițional, în cusături, pentru a permite minore dimensiunea modificări să fie făcute cu ușurință.
3,articolul Dvs. este dimensiunea care ai comandat dar nu se potrivesc
Rochii care nu se potrivesc în mod corespunzător, dar se potrivesc caietul de sarcini-ai comandat, nu pot fi returnate sau schimbate.Ca rochiile noastre se face cu material adițional, în cusături, puteți face ajustări minore la un croitor local, pe propria cheltuială.
Vă rugăm să rețineți: dacă specificațiile dumneavoastră diferă prea mult de la final de dimensionare cerere, redimensionarea, nu poate fi posibil.
4,Culoare Nepotrivire
Setările de ecran de computer poate modifica culoarea de imagini afișate pe magazinul nostru.Ușoară culoare neconcordanțe între culoarea de element și culoarea afișată pe ecran nu înseamnă că elementul este defect sau expediate greșit.Cu toate acestea, dacă sunteți siguri că ați primit elementul într-o culoare greșită, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a cere o întoarcere sau de restituire.
Procesul De Returnare
1) să ne Contactați în termen de 7 zile (30 zile pentru defect sau incorect elemente) de la primirea comenzii.Include o descriere și fotografii documentare motivul pentru retur.Se întoarce nu vor fi acceptate fără o aprobare prealabilă de la noi.
2) după ce ne-a aprobat cererea dvs., vă rugăm să trimiteți produsul în termen de 10 zile de la noi cât de curând posibil.
3) după ce a primit de la instituția noastră, randamentul tau va fi procesat în 5 până la 7 zile lucrătoare.O dată întoarcerea ta este confirmat și inspectate, vă rugăm să permită până la două cicluri de facturare pentru a fi creditate în contul dumneavoastră.Produsele returnate în inacceptabil condiție nu va fi procesată ca restituiri ,dar ne poate ajuta shippping înapoi la tine (te plătească pentru transport maritim).